søndag den 18. december 2011

værtindegave og mit kommende scrap hjørne

Jeg  har lavet endnu en værtindegave, en æske der kan fyldes med guf eller lys.
Vi har stadig meget at lave i vores kolonihavehus men nu er min scrap plads snart færdig og skoskabet, først for i gangen skal bruges til mine papirer, så glæder mig til at indrette mit Ikea køkken.


 her skal jeg stå og scrappe
 skoskabet skal bruges til opbevaring af mine papirer


  køkkenet som ligger i forlængelse af min scrapplads.
Du må have en fantastisk juleuge
knus Pia

47 kommentarer:

Dorthe sagde ...

Hvor er det en supersød værtindegave! Og som altid har du lavet et lækkert eksemplar.
Lækkert køkken - man skulle jo ikke tro det var et kolonihavehus. Glæder mig til at se din færdige scrapplads :)

Martha sagde ...

This is beautiful Pia!! May I borrow that idea?
And I love the pictures of your house!!
Hugs,
Martha

nergele's puslerier sagde ...

Ser man det så flott en vertinnegave og kjekt med noen lys i mørketida...
Ser ut til å ha ett fint kolonihus du..
Ha en flott juletid du også..

Gitte sagde ...

Wow sikke en sød værtinde gave. Der ser rigtig flot ud i dit kolonihavehus.

bestevenn sagde ...

Så deilig det ser ut der. Blir sikkert laget masse fint etter hvert på den plassen. Og så lurt med skoskapet til arkene dine. Ønsker deg en god jul.

Anne-Eddie sagde ...

Nydelig vertinnegave!
For en flott arbeidsplass du får..
Kjempeide med skoskapet til papirer!! Klem fra Anne-Eddie :)

Annette / aka sagde ...

Smuk værtindegave. Og vildt at have et kolonihavehus med så fint et scraphjørne.
Når jeg tænker på kolonihavehus, så tænker jeg en lille primitiv knaldhytte....uden el og vand. Men det er da vist helt forkert..hihi.
Det er så flot.
Det med skoskabet og papiropbevaring vil jeg da lige prøve at huske. Det lyder smart.
Tak for kigget.

morkaren sagde ...

Hold da op, scrapplads i forlængelse af køkkenet, så kan du holde øje med når der skal skrues ned for kartoflerne, og ikke som mig der glemmer tid og sted og koger gryden tør. det er en sød vertindegave du har lavet.
knus morkaren.

Elly sagde ...

Nice candle holder, it's great to get something as a gift.
How nice of you to show your home, it is very beautiful!

Bye Elly

Mio sagde ...

Rigtig sød værtindegave : ) super søn scrapplads du Ahring fået, uha det bliver dejligt at indvi, smart med skyskraber til papir : )
Rigtig god aften her d.d. 4 advent

Karina Beck sagde ...

Oj, hvor ser det flot ud!
Og rigtig glot værtindegave.

lam sagde ...

Sikken en flot værtindegave og dit nye hjørne/ køkken ser super lækkert ud. Jeg vil rigtig gerne se når papirene er i sko skabet, for ideen lyder smart, men jeg kan ikke lige se for mig ;O)

Anonym sagde ...

Åååh, så flott lysboks du har laget, elsker de fargene du har brukt :)
Kolonihagen ser bare så lekker ut, riktig stilig og smakfullt :)
Ønsker deg en riktig så god jul, Pia og takk for et fint år i blogglandet :)
Gode klemmer fra Nord-Norge, Lill :)

Monia - Monika Jakubowska sagde ...

Gorgeous box, I love colours!
And I wish to have so goooorgeous scraproom ;)

Jette / ma11edina sagde ...

Smuk, smuk værtindegave. Og wow...sikke et lækkert kolonihave-hus i får lavet...skønt med en lille scrapplads og skoskabet lyder da som en rigtig go´ ide!!
Glædelig jul til dig. Knus

Joséphine sagde ...

What a beautiful box I just love it and your scraproom is so gorgeous!!!!

Unknown sagde ...

Cudne kolorki świecznikowej niespodzianki, a kuchnia jaka nieskazitelna...

Linda sagde ...

Lækker værtinde gave.
Ja et kolonihavehus...min farmor´s var bestemt ikke så flot:-)
Vi måtte hente vand ude på stien og havde maks køkkenbord som du har dit lækre scrappe hjørne:-))Det er så fedt:-))

ElScrapdemati sagde ...

es una moneriaaaaaaaaaaaaaa,precioso.besitos

Anonym sagde ...

love the box and the colors! Your kitchen is so nice!
have a nice day
Elma

Charlotte sagde ...

Nøj, hvor er det kolonihavehus bare blevet shinet op. Virkelig flot.

Gunn`s Kort sagde ...

Så nydelig vertinnegave du har kreert, og så flotte farger du har brukt:)
Så lekkert du har pusset opp i kolonihaven:)
Klem Gunn

Melodie sagde ...

What a great idea. So you can give away very nice candles. Great compliment.
Hugs
Melodie

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Hvor er den smuk... super skønne farver du har brugt. Og hvor ser dit nye scrap plads og køkken fantastisk godt ud. Det bliver dejligt at sidde der og få tid at scrappe igen:-)
Ha en rigtig god dag

Kort og Søm sagde ...

Kjempe fint, både vertinne gave og kjøkken/arbeidsplass!

Ønsker deg en riktig god uke,
klem Fredrikke :O)

EttenA sagde ...

Lækker værtindegave!!
Og super flot kolonihavehus - jeg kan godt forstå det tager alt din tid for øjeblikket...men resultatet er en løn i sig selv, ikk'!?
Rigtig god jul:-)

Marimer sagde ...

Me encanta como has resuelto la decoración, estos colores neutros son ideales para ser adornados con tus maravillosos trabajos, enhorabuena, ha valido la pena el gran trabajo ¿verdad?.
Precioso el detalle decorativo que has realizado.
Aprovecho para desearte una Feliz Navidad, junto a tus seres queridos, llena de paz, armonia y salud.
Besitos.

annes paperfun sagde ...

Så koselig gave du har laget!
Stilig med fargene på lysene som går igjen i fargene på pynt og ark.

Wow! så flott ditt scrapphjørne blir!
Gratulerer med en flott plass!!

Og jeg koser meg hver dag med mange flotte gaver fra deg...SÅ takknemlig Pia, nesten så du har sett hva jeg trengte :o)) Likte veldig godt de konvoluttene med tags i kraft kartong ♥ de er allerede tatt i bruk.
Ønsker deg en riktig god dag..vi skal bake pepperkaker med barnebarna i dag...gleder meg!
KLem Anne

Trudy sagde ...

Your creation is so beautiful and the image is so lovely Pia.
and i love the pictures of your house
Hugs Trudy

Tuppenshobbyblogg sagde ...

Nydelig vertinnegave i lekkre farger.
Så flott dere har fått det i huset.

Klem Kjersti

Lise sagde ...

Lækker værtindegave. Fantastisk scraphjørne det er da bare super. Jeg forbinder slet ikke det super køkken og scraphjørne med et kolonihavehus. Et kolonihavehus er utæt, brunt, koldt (på denne årstid) lidt klamt og ikke spor hyggeligt om vinteren (håber ikke jeg generer nogle, det er ikke meningen) men sådan ser dit jo slet ikke ud - fantastisk. Skoskabet er en rigtig god idé til papir.

Karina Bunkenborg sagde ...

Kolonihavehus??? De er vist blevet større end jeg husker dem :) Wauw siger jeg bare... Det ser så flot ud og hvor er det dejligt at der er plads til din hobby! I øvrigt er jeg slet slet ikke misundelig på den ferie du lige har været på... for det er da så dejligt med gråvejr, regn, kulde og bleg hud :0)

Unknown sagde ...

Wow Pia,
Du hast ein ganz wunderschönes Zimmer und die Kerzenverpackung gefällt mir ausgezeichnet.

GLG Irmi

Anja Døj Jensen sagde ...

Dejlig værtindegave...
Anja

Riet sagde ...

Wowww Pia,This is so beautiful.

Hugs Riet.xx

Unknown sagde ...

You house is looking so beautiful and the candle box is great!
byebye,lean and have a lovely christmas!

Conny sagde ...

En rigtig flot værtindegave du har fået lavet, det bliver en dejlig scrap plads du får ,det er rigtig flot dit Ikea køkken.
En god aften til dig

melody sagde ...

WOWZA pia...i'm so lovin that candle box ~ that is just totally scrumptious! YUMMY! and of course...your attention to detail is always admired!

and wow...lovin our house...all the white and black..is just scrumptious chickie ~ wow!

Gitte sagde ...

En rigtig fin værtinde gave du ahr lavet. Med lækre detaljer på. :)
Øj et lækkert køkken og scrapplads du har fået i Kolonihaven. Det ligner jo et helårhus. Det med at komme papir i skotårnet det skal jeg huske:)
Rigtig dejlig december aften
KNus

Eva Helen sagde ...

Så søt den er!Denne kommer motager til å bli glad for å få.Nydelig scrappested du har fått deg.Har ikke tenkt på ¨å bruke skoskap til ark...vil det ikke falle ut når man lukker opp?


Klem Fra Eva Helen

Lone Krieger sagde ...

Wow kald lige det et kolonihavehus igen. Det ligner jo halvanden million milliard ;o) Jeg husker kolonihavehuse som noget meget anderledes fra min barndom LOL. En virkelig sød værtindegave som da kun kan vække glæde her i den lidt mørkere tid. Rigtig glædelig jul til dig og din familie. Juleknus

Charlotte Ravn sagde ...

Hmmmm... kolonihavehus!!! Jeg synes altså ikke der er ret meget kolonihavehus over det hihi! Jeg husker jo min mormors gamle primitive kolonihaveskur! Men hold fast hvor ser det bare lækkert ud! Det bliver jo et fantastisk sted for jer at være! Bare sig til, hvis jeg skal komme på ferie til sommer! ;)
Super lækker værtindegave du har lavet! Dejligt at du også har lidt tid til at være kreativ! God jul!

Elli p.´s Stempelvitrine sagde ...

A wonderful candle basket Pia.
The pictures of your home are nice.
Wonderful day, Sabine

Murielle sagde ...

OH...Pia, your creation is very gorgeous, I love idea.
Big hugs, Mumur.

Charlie sagde ...

SMUK værtindegave og lækker scrapplads - jeg elsker selv at stå op når jeg arbejder. FINT køkken.

Anneke sagde ...

this is beautiful made Pia and a wonderful idea.
love your house and your kitchen is like a dream.
a merry christmas to you and your family.
hugs An

Sivic sagde ...

Så lekkert!!
Flott vertinnegave også!!