mandag den 21. februar 2011

Leg med modelling pasta, glimmermist,alkohol ink, glimmerlim o.s.v

Jeg har prøvet at lege med mange forskellige materialer. Først et stykke karton som fik scrappernet derefter fik det hele et lag pasta og bagefter gesso. jeg fandt metaldimser og skruer i min mands værktøjskasse og satte ham til at skille gamle ure ad.jeg har brugt lidt af hvert, akrylmaling, guld dabber, glimmermist og glimmerlim. Alkohol ink i mange farver , knapper, metalpynt og perler og nogle platinum embossede hjul.Båndet er farvet med distress ink og bagefter stemplet med et clearstamp. Det er rigtig svært at gengive alt det glitter der er på bogen og synes også guldet ser orangefarvet ud på fotoet.
Bogen som måler 15x18 cm bruger jeg til opbevaring af mine små prima clearstamps
Jeg har fået inspiration fra denne blog for lift kan man nok ikke kalde det, det er umuligt for mig at få det til at se så fantastisk ud som hun gør, jeg glæder mig til kurset på convention.










Tak for besøget jeg håber du får en dejlig dag
Varme knus i en kold tid
Pia

58 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

wawww det ser bare total flot ud det der. sjovt at lege med forskellige matrialer.

Unknown sagde ...

Du är bara så duktig, hur snyggt som helst!

Dorit sagde ...

Det ligner nu meget godt, du mangler bare fjederen !! Kan se der er brugt en masse teknikker, det ser rigtig sjovt ud og er sikkert også sjovt at lave. God idé med en clear stampsbog, har selv et par stykket.

Annette / aka sagde ...

Det ser i hvert tilfælde vildt lækkert ud, men jeg kan også forestille mig, hvordan både dig og dine omgivelser så ud, da du var færdig....
Liftet er nu ret godt - trods alt !
Og så er den stil da lige dig. Det er sikkert sjovt at lave.
Mon ikke der kommer mere af den slags fra dig.....jeg tror det.
Og så er det jo fint at du også holder din mand i gang...hihi.

Crafting Queen sagde ...

Wow, Pia this folder is stunning!!!! Great way to store your stamps. :)

❤ Kaia sagde ...

Wow. Den var rå!!!!!!!
Klem fra Kaia

Unknown sagde ...

wauw you made a peace of art for your stamps..
byebye,Lean

Trudy sagde ...

Pia, this is so gorgeous! I love the details! I like this image very much.
Hugs Trudy

Bodil sagde ...

Kjempeflott dekorert bok. Mange flotte detaljer du har fått med. Lurt å ta en titt i verktøykassa :)
Klem :)

Jayne sagde ...

Woooh hvor ser den lækker ud. Behøver du kursus ?? :-) kan godt forestille mig at den ikke kommer til sin ret på fotoet ... Men hvor er den altså lækker..

fantastisk

god uge

knus Jayne

Inger-g sagde ...

Wow, Pia, denne var bare helt rå! Så mange kule detaljer, og kule teknikker på en gang. Takk for inspirasjon, ha en fin uke! Klem, Inger :-)

Pinklady 68 sagde ...

Kjempe stilig og flott dekorert Pia!!
Du lager så mye fint:-)

Klem Laila.

Karina Beck sagde ...

Wauw, siger jeg bare! Superflot! Og lækre elementer du har sat sammen.

Anonym sagde ...

Wow, Pia du er bare helt RÅ altså!
Dette var bare så stilig, love-love-love :)))
Likte alle elementene du har tatt med!
Ha en fin kveld:)
Klem Lill

Unknown sagde ...

Добрый день! Пиа ты как всегда великолепна! И идея и воплощение! Браво!Пиа - ты супер!

Unknown sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Guri sagde ...

Eit lite kunstverk blir når Pia slipper fantasien løs :)

Pysselbus sagde ...

OMG!! Helt fantastiskt Pia! Wow, wow, wow!! Helt mållös... Fantastiska detaljer... *wow*

Kram
Linda

Elfepigen sagde ...

Nauhhh hvor er den bare slot;) og alle de detaljer...den er SÅ smuk...

Knus og kram herfra

Veronique sagde ...

For en fantastisk bok som du har pyntet :)

Desirée-ScrapDees sagde ...

wow, what a great organisted mess! ;-) i love it!

Натали sagde ...

Как красиво! Очень необычно! Спасибо за идею!

Mette W. Sørensen sagde ...

Hold da op en masse sejt pynt du har fået på og fedt du har haft gang i gamle ure også:) Det hele ser så fantastisk ud....

cve sagde ...

so beauty mixed media!

Femmy sagde ...

wow!! fantastic book!

Sissel sagde ...

Så kreativ og dyktig du er, resultatet ble kjempelekkert.
klem Sissel

Karin sagde ...

Ser godt ud Pia :-) er også vild med Anna, og skal på begge kurser til Con, så vi ses :-)

Linda sagde ...

Hvor er den bare flot - rå og total sej.

unni's scrappeboble sagde ...

WOWW, WOWWW, herlighet kor steike stilig denne varm heilt kanooooon !!! Dette kan du Pia :D Klem

Merete/Scrappeguri sagde ...

Ååå den likte jeg -stilig!!!

Jette / ma11edina sagde ...

Wow...det er fantastisk flot, og helt vildt så meget du formår at gøre ud af sådan et album. Ta´den lige med til convention, så vi kan se den IRL ;))) Knus

May Britt sagde ...

Wow den er bare super fantastisk...

Torill sagde ...

Fy søren,den boka var råtøff! Så utrolig mange flotte detaljer.Kan tenke meg det var kjempegøy å lage denne!

Klem fra Torill

pia iris sagde ...

utrolig stilig. kult med ting fra din manns verktøykasse.
ha en flott uke. klem pia

HenrietteH sagde ...

Uhh, hvor er det bare rålækkert...

Dora sagde ...

Wow wow wow wow I love it, still want to try!

Paper Paradise sagde ...

Fantastic, so many mediums and elements all looking lovely together on the finished item. x

Aud Kirsten sagde ...

Wow, denne var bare utrolig lekker, sååå mange flotte detaljer.
Ha en flott dag!
Klem:)

Heidi sagde ...

WAWWW - hold da k... det er simpelhen SÅ flot

Mariannes gjenbruk sagde ...

Kjempe flott bok!! Elsker steampunk stilen ;-)

Eva (Fister) sagde ...

Hvor er det bare flot.
Er også helt vild med hendes blog, og er totalt ærgelig over, at jeg ikke kan komme til Convention og deltage i hendes kurser.

Kort og Søm sagde ...

Så flott!
(og praktisk da :O)
Klem Fredrikke

Heidi sagde ...

Åå så stilig!
Skikkelig lekkert dette. Du er så dyktig:)
Ha en fin dag, klem:)

DENAS ARTES sagde ...

MARAVILHOSO PIA AMEI LINDOOOOOOOOOOOOOOO

Bettina L. sagde ...

Kjempelekkert med masse flotte detaljer.Liker godt den kreative stilen din:)

Elena Litvinova sagde ...

this album is just a dream! he is fabulously beautiful!

jannekevanveen sagde ...

very very beautiful!! greetings Janneke

rosy3108 sagde ...

so beautiful! love your art!

MarikaGabez sagde ...

Wow, Pia this folder is stunning!
Love your art!

Conny sagde ...

Super flot bog Pia.

Ann-Charlotte's blogg sagde ...

Du är så proffsig,kunnig i alla dessa olika tekniker! Denna bok
var så himla läcker!
Må så gott!
Kramar

Charlotte Ravn sagde ...

Wow hvor er det flot Pia og hvor er det bare en god ide. Mine clearstamps ligge og flyder i en skuffe, så den ide må jeg vist have liftet!
Jeg skal på kursus med Anna og Nathalie her i weekenden, nede i München og jeg glæder mig for vildt!

Tammy sagde ...

Just beautiful....you did a great on the colors too (ink).
smiles...Tammy

Katrine (Kat) sagde ...

Aaaj hvor den bare flot! Jeg ville ønske jeg skulle med til det kursus, hun laver de fedeste ting :)

Silvia(Barnie) sagde ...

I'm missing words, that's fantastic.

Majer sagde ...

Wauw... denne bog er intet mindre end fantastisk. Så flot lavet Pia!!

Anja sagde ...

Det er en fantastisk lækker bog du har lavet til dine små stempler... wauw sir jeg bare :-)

Kati sagde ...

Simply a dream!