fredag den 28. januar 2011

Layout/kort i billedramme med Inkido's materialer

Jeg har mange 20x20 cm lærreder med rammer liggende og tænkte jeg ville lave en slags "kort" til at hænge op. Inspireret af den dygtige norske pige Ingvild har jeg lavet dette til Friday Sketches som var en skitse udfordring.
Jeg har brugt materialer fra Inkido,papirer og pynt på nær det lille udstansede hjerte. jeg har brugt inkido's embossing, platinum og hvid og smurt lidt picket fence crackle paint og lidt embossing på rammen for at få den til at se gammel ud.
Jeg har brugt QK ramme, nøgle, lås og kande som jeg har sat sammen i rigtig mange lag så de bliver som chipboard så nu har jeg fået anvendelse for mine QK som jeg bestemt ikke har brugt så ofte men jeg synes de bliver lækre når der kommer embossing på og kande og lås har jeg stemplet i så der kommer et mønster og vinduet der åbner har fået klar akryl mellem lagene så der er vindue i men svært at gengive på foto.
Jeg har brugt stempler: almanac og collage med sommerfugl, små og store sommerfugle alle fra Inkido's sortiment.








Du må have en dejlig weekend
knus Pia

57 kommentarer:

Pysselbus sagde ...

Åhhhh, Pia!! Den är helt fantastisk!! Vilka underbara detaljer och så många flotta idéer! *wow*

Hoppas du får en dejlig helg!

Kram
Linda

Nina sagde ...

Utrolig lekkert, Pia! Så mange skjønne detaljer. Vinduet var kjempeflott. Stilig at du har festet noe av pynten på rammen også.
klem

Janiel/ janny sagde ...

OH MY!!! THis is just BEAUTIFUL!!!! The details are out of this world!! LOVE LOVE LOVE the shabby vintage style!!
hugs, Janiel

HenrietteH sagde ...

Wow, hvor er det bare super lækkert...
- en kommentar som jeg syntes jeg altid kommer med her hos dig.. - man kan jo ikke sige andet om dine altid skøøønne værker...

God weekend til dig..

Dorit sagde ...

Øj, hvor ser det godt ud, når der er hæftet noget af pynten på rammen, gir en rigtig flot 3D-virkning !! Og hvor er det bare et superflot pige-LO. Well done Pia !!

Unknown sagde ...

Det er fuldstændig fantastisk. Helt unikt og SÅ flot med vinduet.

Dora sagde ...

Beautiful I love the frame, love the colors and so many details!
have wonderful weekend!

Anne Bente sagde ...

wawww så super flot det dog er.

Kort og Søm sagde ...

Det var veldig lurt å lime sammen fler, så det blir litt tykkelse på de!
Jeg har 4 permer med QC dies, skal ta en ekstra titt på de...*smiler*..
Kjempe fint prosjekt du har laget.
Klem Fredrikke :O)

Bodil sagde ...

Nydelig arbeid. synes det er så flott med alle detaljene du har brukt. skikkelig lekkert.
god helg, klem :)

Unknown sagde ...

Pia this canvas is so beautiful, I just love it. I saw Ingvlids heart and window that she did and you have recreated it so wonderfully.

Jayne sagde ...

hold da helt K... hvor er det lækkert... Jeg har også mange af de rammer, fra dengang jeg malede meget.. så kanon ide... Det så lækkert at sidde og finde alle de detaljer du har tilføjet..


god weekend og god håndbolds kamp :-)

knus Jayne

jacqueline sagde ...

Wow wow wow......the details are so beautiful.....!!!!

Groetjes Jacqueline

Therese sagde ...

Åh, så flott bilde. Stilig bruk av QK, de ble jo skikkelig flotte når de var embosset. Dette med detaljer kan du godt Pia! Knus :)

Adriana - DRIARTE sagde ...

Just GORGEOUS Pia! Adorable elements...
Hugs,

Karin Dahl sagde ...

Kjempe flott kreasjon i fine farger og masse flott pynt:)
Ønsker deg en kreativ og flott helg!
Clemzy Karin D

Sissel sagde ...

Herre min hatt så utrolig lekkert og fylt av nydelige detaljer. Her kan man bare se og se og det dukker stadig opp nye småtterier.
Alldeles skjønne farger også:))
God helg.
Klem Sissel:o)

Teresa Carini sagde ...

Hi Pia! I was admiring your work! the details are beautiful! and that window seems very original and beautiful! a hug!

Trudy sagde ...

Your creation is gorgeous Pia!
Lovely details and colours.
Fantastisk!!!!!!
Hugs Trudy

Gro sagde ...

Ååååå denne var utrolig nydelig. Så herlig med rosa.
Klem :o)

Monica sagde ...

Så flott gave-alternativ. Kan jo bli litt mange kort kanskje.

Heidi sagde ...

Utrolig lekkert Pia!
Masse flotte detaljer og nydelige farger:)
Klem:)

Karina Beck sagde ...

Det er en rigtig flot ramme og indhold. Søde detaljer som f.eks vinduet.
Du må have en god weekend.

Charlotte Ravn sagde ...

Hvor er det bare smukt! Jeg har vist sagt det før, men nu siger jeg det igen! ;) Du er simpelthen så dygtig og kreativ og her er altid noget lækkert at kigge på!

Murielle sagde ...

Hi Pia,
This is just fabulous and fantastic!!!!
I love the design and all these details so great.
Wonderful layout!!!!!
Have a nice weekend, my dear.
Big hugs, Murielle

Mandelhjärta sagde ...

Stilig layout/kort med ramme!! Masse herlige detaljer!
Ha en fin helg! :)

Femmy sagde ...

fabulous Pia!! beautiful colours and embellishments, Love the window with the photo in it!
have a nice weekend, hugs
femmy

Kreatives von Andrea sagde ...

What a wonderful work, which I like very much. A very nice image and a great design.

Nice greetings from Andrea

Berit sagde ...

Å herlighet, noe så nyyydelig!!!

Ha en fin helg:)

Unknown sagde ...

this is so beautiful great peace of art.
byebye,Lean

lam sagde ...

Total skøn ramme og fyldt med så mange flotte detaljer. Er vild med vinduet, er det en die?

Marlieke sagde ...

Wow what a gorgeous layout!

Ann-Charlotte's blogg sagde ...

Otroligt vacker tavla med läckra små detaljer, allt i en underbar harmoni!
Så snyggt, gillar mycke!!!
Ha en fin helg!
Kram Ann-Charlotte

CraftyC sagde ...

Stunning Pia and beautifully embellished
Clairex

MarikaGabez sagde ...

Beautiful.
I have not seen anything so beautiful. And all these tiny details .... a touch of old, soft,.slightly mysterious....

Melodie sagde ...

This is so beautiful, great idea with the window.
Hugs
Melodie

Betina Olesen sagde ...

Skøn ramme du har lavet, er dog især vild med rammen som fotoet sidder i. Flot flot...

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Wawww, det er da bare total sejt og unik.... super super lækkert

Ha en dejlig weekend

Stinne sagde ...

Super lækkert med mange fede detaljer....

Heidi sagde ...

Hvor er den bare flot og så mange lækker detaljer du har på

Rigtig god weekend

Gry-Beate sagde ...

Himmel og hav så vakkert, og utrolig mange flotte detaljer!

;0)Gry-Beate

Crafting Queen sagde ...

Stunning creation, such lovely details.

Aina sagde ...

Wow, så flott! Så mange lekre detaljer at det tar pusten fra en :)

Rach sagde ...

oh wow! this is jaw droppingly gorgeous.xx

UlrikaT sagde ...

WOW! Helt otroligt lekkert! Tuusen takk for inspirationen!
Klem/Ulrika

♥ Kari ♥ sagde ...

Hei Pia! Nå var det lenge siden. Dette var jo bare Nydelig vakkert!! Fantastiske detaljer og en fryd for øyet!!
Kreativ og dyktig er du!
God helg, og klem fra Kari

Anonym sagde ...

wauw så lækre detaljer. Det må jeg også prøve med mine Qk, som jeg også bruger alt for lidt.

Annette / aka sagde ...

Vildt flot.
Den ramme er da bare flot - den burde du afprøve igen....
God weekend til dig.

Mette W. Sørensen sagde ...

Total vild skøn billederamme:) Virkelig flot og en fed idé.
Jeg har for første gang været på Ingvilds blog her til aften og det er absolut ikke sidste gang..

Unknown sagde ...

ÅÅååååååååååååå Pia dette var bare helt nyyydeligt!!! ♥♥♥
Så lekkert med så mange herlige detaljer!!!
Takk for at du deltar i vår utfordring hos FSB!

Klem,
Jorunn

Loes Oorschot sagde ...

Stunning!! I love the colours, the picture and the window frames.
xx Loes

Kirsten sagde ...

ØJJ hvor er det fint. Alletiders idé med at bruge en vinduesramme.
Er vild med de "tøsede"-farver.

angelica sagde ...

wauwwwww zo prachtig !!!!!!!!!!!!

May-Bente sagde ...

Åj,åj dette var lekkert!!!
Elsker hvordan du har fått til rammene.

Klem fra meg:))

Hobbykroken sagde ...

Wowwww noe så lekkert!!!!!!!!!!!!



Ann Kristin

Jeanette sagde ...

Wow! Utrolig lekker altså. Så herlige detaljer. Nyyyydelig. :) Ha en god dag!

Toi9 sagde ...

Dette er noe av det fineste jeg har sett på lenge!!!
Alt så herlig gjennomført.
Så utrolig kult med det vinduet som ramme rundt bildet.

Ha en strålende dag :)
Klem Toini