onsdag den 18. marts 2009

Påskeæg


Påske-
ægget, et af de spraglede papæg ,som jeg har malet med beige akrylmaling, pynet med glimmermist walnut brown og drysset med sølv glimmer, sommerfugl ved jeg ikke hvor er fra, en papir blonde rundt i kanten. Jeg har brugt crackle maling til swirl grungeboard, sækkelærred, blomster lavet med retro punch, prima roser, pynte stikkers, halvperler og bundet rundt med sejlgarn og påsat en pyntet tag. Du må have en god onsdag, her skinner solen dejligt.








54 kommentarer:

Ewonne sagde ...

Gud vilket vackert påskägg ♥♥♥ Liftvarning utfärdas :)

❤ Kaia sagde ...

Åå men det var lekkert.
(Smart å ta maling på istedenfor å lime papir, det blir fort så krøllete.)
Nydelig pyntet....
Ha en fin dag :o)

Jannhild sagde ...

WOW, råååålekkert påskeegg!!! Sånn vil jeg også ha :) NYYYYDELIG NYYYDELIG var det!! Du er en mester!!

Det er en god stund siden jeg har kommentert her hos deg nå, men jeg kikker titt innom!! Og hjelpes meg så mye lekkert du lager!! Det ene etter det andre!! Du er superdyktig, Pia!! Tuuusen takk for all inspirasjon!!!

Og tusen takk for alle de flotte kommentarene du gir meg inne på min blogg!! Det varmer!!

Ha en flott dag!
Klem fra Jannhild

Ruth Philps sagde ...

What can I say....speechless!! This is AMAZING and what a beautiful centrepiece it will make for a table.

Maybe i should get the kids making papiermache ones so I can steal them to decorate!!

Lisbeth sagde ...

Ja, det er en fin tid vi går i møte!

Påske egget ditt er bare fantastisk!!!
Titter stadig innom, her er så mye flott og bli inspirert av...
Ha en flott onsdag!
Klem

Eva Helen sagde ...

WOW for ett vakkert egg.Det må være det flotteste påskeegg jeg har sett noen gang.Utrolig hva slags lekre kreasjoner du klarer å trylle frem.
Her skinner også solen, og må du ha en riktig fin onsdag du også og takk for hyggelige kommentarer på min blogg.

Mona sagde ...

wow!!!!!!!!!!!! Det er smukt!! jeg må straks igang - tak for inspirationen - selvom jeg nok ikke opnår samme fine resultat. Så flot , Pia!!!!

May-Britt sagde ...

WOW,dette var lekkert Pia.
Herlige farger du har brukt.

Stine66 sagde ...

KANON lækkert æg, klart noget der må prøves. Hvor ER du bare god til at finde på.

Heidi sagde ...

waw så lækker - sikke et og få til påske

pia iris sagde ...

ooioi, så nydelig.
kan virkelig de glorete eggene en får kjøpt bli så vakre????
*sukk*

Anette sagde ...

WOW - stilig!!
Det var en kjempegod idé som nok må prøves...

Sasha sagde ...

Å så vakkert!
Dette var en super ide, og et utrolig nydelig stykke arbeid. Lekker og kreativ pynting.

Iren sagde ...

Oj for et lekkert påske egg Pia!!!

Så flott pynta!

Klem

Beata Ewa sagde ...

Lekkert!!!! Lekkert!!!
Kanonlekkert!!!

Conny sagde ...

Det er da utrolig, at der kan blive så flot et påske æg,ud af de lidt grimme spraglede papæg.
Kan du have en god dag Pia

Olya Kopylova sagde ...

wow! amazing as usual!

annes paperfun sagde ...

Ååå så utrolig flott påske egg.
Så vakkert pyntet.
Takk for inspirasjon.
ønsker deg fine vårdager...
klem Anne

Marte sagde ...

Så flott dette ble! Jeg elsker fargene, det er så vintage ut! :) Ha en god helg, jeg reiser til ditt deilige land i morgen tidlig..!! :) :)

Gry-Heidi sagde ...

Wow, for et rålekkert påskeegg!!
Ha en fin fin vårdag :)

Klem

Nina sagde ...

Åh, gurimalla så lekkert *dååååååååååån* Noe helt annet enn de med kyllinger som fås kjøpt i butikken :)

Lene sagde ...

Jisses vilket vackert ägg... helt underbara färger!
Tack för tipset om sommerfuglene!
Kram lene

/Stine sagde ...

Wow Så utrolig lekkert!

Hele bloggen din er full av superflotte prosjekter. Jeg legger deg til i min linkeliste og håper det er ok.

:)

Kirsten Aune sagde ...

Åååå - dette var nyyyyydelig, Pia! Så utrolig lekkert pyntet!
Ha en fin kveld.
Klem fra Kirsten

Hanne sagde ...

For et vannvittig flott påskeegg! Du er bare så kreativ!
Klem Hanne

Inger Harding sagde ...

Vakkert,nydelig og stilig Pia!!
Jeg bare elsker den stilen :-)

Ha en fin kveld.

Karina Beck sagde ...

Hvor er det vintage smukt. Hvem der bare skulle modtage det...

Nina sagde ...

Lekkert!!!

Asil sagde ...

Helt fantastisk!!! Gikk forbi sånne fargerike påskeegg idag jeg og, men tenkte aldri at de kunne bli sååå fine!!

Jeg tar hatten av meg for deg!!!

Britt Torunn sagde ...

Utrolig flott egg du har dekorert!

Åshild sagde ...

Ojojoj så nydelig, Pia! Jeg liker egentlig ikke påskeegg, men dette skulle jeg mer enn gjerne hatt i stua mi! Vakkert, vakkert, vakkert!

BellaMio sagde ...

Hvor er det bare super sødt!! Skønt påskeæg, måske man skulle sende dig et gækkebrev.. hi,hi!!
Ha' en super dag!!

Gine sagde ...

Åhhh så flott, nydelig pyntet !!!

Lilledesign sagde ...

dette må vere det fineste påskeegget jeg har sett:)nydelig

Anneke sagde ...

pia this is realy beautiful work.
love the white roses and how you put everything together.
will you perhaps mail me on
lasize54@yahoo.com

Eva (Fister) sagde ...

Nøøøøøøøj hvor er det flot! Ved slet ikke hvad jeg skal sige andet end WOW!

Netti sagde ...

wow hvor er den da virkelig lækker og sikke en god idé!! Den må jeg lige huske.

May-Bente sagde ...

Du skuffer aldri, du er utrolig dyktig! Wow!!
Det er en fryd å være på bloggen din.
Klem!

May-Bente sagde ...

Glemte å skrive det i stad men ja, sommerfuglen er en dies fra scrappers choice.
Natta!

Karin sagde ...

Jamen for hulen... hvor får du det fra?? Ægget ligner jo et rigtigt æg fra en måge eller .. kanon effekt at bruge glimmer Mist :-) og flot pyntet ;-)

Femmy sagde ...

what a stunning piece of artwork!! love it!!

Mariannes gjenbruk sagde ...

Så nydelig det er Pia ;-)

Francielle sagde ...

Og herregud Pia....du er en mester altså! WOW! Fantastisk flott!

doris sagde ...

Traumhaft!!!

Ganz liebe Grüße
Doris

fie & Co sagde ...

WOW,en fantastisk ide! Jeg har vist en hel del liggende af dem et sted, det skal prøves;0)
Og hold da op, det er flot...

linn kr/sykepleier sagde ...

JEG DÅNER! :O
Så spennende og rålekkert egg!!!
For en lekker og orginal ide. :D

eba sagde ...

Nyyyyyyyyyyyyyyyyydelig!!!

Aud Kirsten sagde ...

Et utrolig flott påskeegg, en kjempegod ide :)

Liza sagde ...

This is beautiful Pia.

Liza x

Dorit sagde ...

Her kommer kommentar nr. 51 !
Supersmukt pyntet, de papæg man køber blegner da fuldstædig i sammenligning med dette.
Du er hammerdygtig til pyntning af æsker, æg, kister, tags, kort.. og alt det andet, du laver !!
Du fortjener da godt nok den titel, du erhvervede i 2008 !!
Knuz Dorit

Dawn sagde ...

Oh my word this is just amazing!
How gorgeous Pia!

Gitte sagde ...

Det var dog det mest geniale dekorerede påskeæg jeg længe har set. Super ide til dem, som ikke har helt små børn mere.

Charlie sagde ...

OK - drop bare chokoladen - jeg ville være GLIMRENDE tilfreds med bare at få den tomme skal som påskeæg. UTROLIGT smukt er hvad det er.

Charlotte Ravn sagde ...

WOW WOW WOW....hold fast hvor er det smukt Pia! Ja drop bare chokoladen, så smuk en indpakning er da meget bedre....du har min adresse ik? ....tihi